maanantai 4. huhtikuuta 2011

you are talkin' to a stranger.

Eilen olin koko päivän kotona koneella ja katoin teeveetä ja sähläsin jotain, nii kerron vaa tästä päivästä. Eli koulu alko kaheksalta ja oli äikkäää. Ihan perus tunti oli, yli tylsä, mut niinhän ne aina. Sen jälkee oli bilsan koe, joka meni ihan hyvin. Kaippa siitä joku 8 tulee. Lisäliikas oli sählyy, mikä oli ihan kivaa ja niin. Hissastaki oli ihan perus tunti ja sen tunnin jälkee kävin hakees mun kemian kokeen opehuoneest. Odotin jotain 8, mut tuli 7+, just so typical. No ei voi mitään, ihan jees toiki meni. Yritän sitte nostaa seuraavan. Terveystiedon tunneil oltiin koneil, siin kivakoulu jutska sivustolla. Olin facessa ja lopputunnista sitte omeglessa Sannan kans. Juu oli hauskat tunnit. Ku tulin kotiin, niin rupesin siivoomaan, koska mun huone näytti ihan kirjaimellisesti kaatopaikalta. Näytän huomenna ennen-jälkeen kuvat, niin näätte oikeesti se suuren eron. No sitte Sanna tuli meille ja oltiin varmaan jotain 3 tuntii omegles, eikä tehty muuta, se just äsken lähti:D Kuitenki hankittiin kaks ihan mukavaa kaverii sieltä, ne on meidä ikäsii ruottalaisii. Hauskaa tutustuu niihin facessa, ku puhun jotai ruottienkkkua ja niin Sannakii. Haha siel omegles on kaikki jotai 19 tai 21 vuotiait miehii, sit ne disconnectaa ku sanon et oon 13 :D Juu eipä mulla muuta että huomenna 9-14 kouluu et ihan nice. Kattoo ny mitä tekis sitte. Hei moi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti