lauantai 16. huhtikuuta 2011

I couldn't be happier

Eilen tosiaankin olin Jossun luona Sannan ja Lauran kans. Meillä oli tosi kivaa, kuunneltiin musiikkii ja oltiin ulkona. Ah, joskus uusiks! No tänään heräsin jo 8?! Meillä oli kauheeta häslinkiä kotona, ku Emmalla on kevätturnaus, niin siihe kaitte vaan heräsin. Olin koneella varmaan tunnin ja menin aamupalalle ja suihkuun. Suihkun jälkee olin taas vähä aikaa koneella ja lähin kattoon Emman peliä Nummelle. Siellä olin jotain tunnin ja ei elämä sinnehä paahtu ja ihmisillä oli takit päällä? Äiti heitti mut takasin kotiin ja nytte istun tässä keskellä pihaa kone sylissä. Täälä vähä tuulee, niin mulla on viltti täs päällä, näkee hyvemmin näytön ja muutenki ei tuule tänne sisää niin paljo. Mut muuten on ihan lämmin kyllä tääl pihalla. Mulla on jotenki hyvä fiilis nytte, Oulun reissu edes ja kouluki loppuu ihan pian. I'm so happy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti