torstai 14. huhtikuuta 2011

home is where your heart is.

Hej på deej! Tänään menin kaheksaks kouluun ja meillä oli liikkaa ekaks. Piti olla tanssii, mut meil oliki ultimatea, olihan seki ihan kivaa. Matikan tunnin alus menin sinne ihme oppilaanohjauksee ja siel meni about 10 minsaa ja sit menin takasi tunnille.

Äikän tunnilla tyypit luki kirjaesitelmiänsä, mä luen mun mahtavan esitelmän vasta ensviikolla. Haha siinä piti kertoo niistä ihme sivuhenkilöistä miten ne käyttäytyy, ulkonäköä ja luonnetta, niin enköhä mä vaa kertonu niitte nimet, en mä ny jaksanu ruveta kertoo ainaki viidestä ihmisestä. Toi kirjaesitelmä menee varmaa muutenki aika huonosti, ku en lukenu ku puolet siitä, meinasin ihan oikeesti nukahtaa ku luin sitä! No eipä enempää siit.

Pitkällä välkällä menin Jossun kans ulos, oli niiin lämmin! Oltii kuitenki kirjastos ja myöhästyin ruottin tunnilta, mut ei se ollu vissii antanu merkintää? No meil oli koe sillä tunnilla koe, joka meni sillai ihan hyvin, paremmenki olis voinu kyllä. Tuntu et en oikee muistanu sillai jännästi, mut sillai muistin :D Mut perusasiat vaikkapa vaate ja housut, mulla ei ollu hajuakaa mitkä ne oli, mut ne oli vaan pikkuvirheitä onneks.

Hissan tunnilla oli pistari, joka meni huonosti mut eipä se oikee haittaakkaa. Me tarkistettii sit se ja ruvettii tekee tehtäviä. Sai tehdä parin kans, niin menin Sannan luo. Tehtiin ne äkkii ja sit juteltiin kaikkee kivvaaaa. Hissan tunnin jälkee jäätii koululle Sannan ja Jossun kans ja oli Lauraki siinä vähä aikaa. No kuiteski juteltii kaikkee jännää ja lähin siinä vajaa puolelta kotia päin.

Kotona olin ekana koneella ja katoin sitte teeveetä. Illemmalla olin äskön ulkona Emman kans, hypittii trampalla joku puolisen tuntia ja Emma meni sitte sisälle ja jäin ulos potkimaan. Siinä sellaset toiset puolisen tuntia kuuntelin musaa ja potkiskelin. Tulin siinä puol ysilt sisälle ja menin heti koneelle. Nyt kirjottelen sitte tätä.

Huomiseks on sen verran suunnitelmia, että meen ehkä Jossulle yökylääään med Sanna ja Laura. Tulee varmaan tosi kivaa, jos siis pääsen. Lauantaina meen ehkä NuoriSoppaan Sannan kans, kattoo nyt jaksaako. Ja oon varmaan kattoos viikonlopun siskon pelei kevätturnauksessa ja sunnuntaina vois myös Eerikaa pyytää ulos. Palaillaa lauantaina, ku huomenna en tiiä ehdinkö, kun vaan sen 30 days jutun, mut hei vain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti