tiistai 19. huhtikuuta 2011

Never felt this way before.

Hei ja anteeks ku en oo kirjottanu hetkeen, ei oo yksinkertasesti vaan jaksanu eikä ehtiny. No kuitenki eilee oli ihan normi päivä, niin kerronpa tästä päivästä.

Tänä aamuna siis heräsin vähä aikasemmin ku piti tehä läksyt ja nonii lähin kuitenki kouluu ja meillä oli enkkuu. Perus tylsä tunti oli. Sen jälkeen meillä oli äikkää, jossa luin mun tosi mahtavan kirjaesitelmän. Ope vaan sano että kerroin liian niukasti sen juonen ja en tehny sitä niin tunnollisesti kun Katri, se teki samasta kirjasta kans. Juu no kyl siitä varmaan joku 6-8 tulee? Matikassaki oli ihan perus tylsä tunti. Mentii tosiaan välkällä ulos, oli niiin lämmin! Sitte oliki kuvista, sielä ne tunnit oli aika villii menoo ja tuliki häirintä saatua. Mutta mitäpä pienistä, oli oikeesti aika hauskat tunnit :) Ussan tunnilla leikittii pihalla vartti ja päästii kotiin.

Kotona olin vähä aikaa koneel ja menin sit ulos, siis aivan mahtavan hyvä ilma! Menin hyppelemään Emman ja Jennin kans trampalle. Tai no ne ei halunnu mua sinne, mut menin silti :D Pyöräilin kanski huviksee pitkin katuja, oikeestaan vaan edestakasi meidän kujalla, mut silti. Olin aika kaua ulkona ja tulin sit kattoon tv:tä. Katoin johki seittemää ja tulin koneelle ja tässä sitä ollaan. Kuuntelen Jonas Brothersii?!?!?! En tiedä miks, yllätän joskus itsenikin :D

Niin mähän noista vaaleista oon liian pikkune puhuun, mutta mun mielestä oikee puolue voitti :D Tai sillon ku oli ne viime vaalit mulla tuli sellane fiilis että kokoomus on paras, joo tota en tiee miksi? No kuiteski ei siitä sen enempää. Huomenna viimine koulupäivä ja sitte off to Oulu! Voi Eerikaa, ku se tuli kipeeks, sais parantuu nyt heti :( Toivotaan parasta! Huomenna mennää ostaan mulle uudet kenkulit, ajattelin Converseja, en tiedä minkä värisii, mutta you'll see! Huomenna palaillaa oikeen vielä kuvien kera. Laters!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti