torstai 7. huhtikuuta 2011

Dream

"Mun elämä olisi sellasta, että muutan Amerikkaan lukion jälkeen johkin tosi hyvään yliopistoon länsirannikolle ja asun tietty ensin jossain pienessä asunnossa. Mutta sitten valmistun joko juristiksi tai sitte sellaseks pr-tyypiksi ja tapaan ihanan pojan ja sitte me muutetaan yhteen ja hankitaan tosi ihana talo.

Talossani on on uima-allas ja se on todella suuri. Siellä on iso tv, täydellinen talo sitte asun siis Losissa, käyn ostoksilla ja sitten osaan soittaa kitaraa, mulla on paljon kavereita sitte kaikis tosi makeis paikois käyn. Elämäni on ihanaa, olen jossain firmassa se pr-tyyppi (mikä tän viralline nimi on, entiiä?) tai sitte menestyvä juristi. Mulla on tosi paljon kenkiä ja laukkuja ja vaatekaappini on nykyisen huoneeni kokone.

Mun miehellä on hyvä työ ja se on malli siinä sivussa, että se on komea. Ollaan rikkaita, koska meillä on ne hyvät työt. Meillä on 2 taloa, siinä missä yleensä asutaan, niin se on Beverly Hillsissä ja sitte toinen jossa ei niin useesti asuta vähä niinku vapaa-ajan asunto, se on Malibussa. Sit ku olen vähä vanhempi ja se mieski niin me saadaan 3 lasta, yks poika ja 2 tyttöä, ne tytöt on kaksosia. Jään kotiäidiksi muutamaksi vuodeksi, kun se mies on töissä, niin ei huolen häivää :D No palaan kuitenki takasin töihin.

Eli meen takasi töihin ja sitte ne lapset kasvaa se poika on jotain 21 ja ne tytöt 18 ja mun miehellä on oma firma, johka ne sitte menee töihin ja mä oon myös siellä pr-puolella töissä tai sen firman omajuristi. Näytän todella nuorelta vajaa viiskymppisenä, vaikken oo mitää kauneusleikkauksia tehny. Niin niiden lasten nimet on Phoebe, Chloe ja Alexander. Joo ja sitte elän onnellisena elämäni loppuun saakka. THE END."


Mulla on kaunis unelma, eikö vain? :DD Saa nauraa ihan vapaasti! No aina pitää unelmoida, vaikkei ne kaikki unelmat toteudukkaa ! :)

Muuten jos voisitte liittyä lukijoiks, jos luette tätä blogia, olis todella kiva ! :)
Sitte laitoin noi like ja dislike nappulat tohon, niitä olisi kans kiva jos painasitte ja jos painatte dislikee, niin perustelkaa kommenttiboksissa että miksi :) Olis kiva tietää, että miten voisin kehittää tätä mun blogia ja postausehdotuksia voi kans kommentoida. Lähiaikoina on tulossa 30 päivää- kuvajutska, niin sitä kanskin odotellessa!

Mutta ei mulla muuta, huomenna palaillaan isomman postauksen kera, heipähei :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti