sunnuntai 1. toukokuuta 2011

se oli se vappu

Hipheijjaa vapputorilla oli tosi kivaa ja seura oli mitä parhainta! Vaihdoin kyl seuraa varmaan kolmesti, mutta kaikkien kans oli tosi ihanaa. Mulla ei mitään kuvia tästä päivästä oo, ku en jaksanu kaivaa kameraa laukusta :D No juu mutta olin siis monien ihmisten kans siel, en tähän nyt rupee luetteleen, koska niitä oli oikeesti aika paljo ja en kyl edes tiiä niiden kaikkien nimiä? Hyvä minä. Oli kyl aika julmaa, muut syö jätskii ja hattaraa ja karkkii ja mä oon herkkulakossa. No kyllä mulle muikut ja smoothie kelpas, näillä mennään. En ostanu mitää ku noi ja purkkaa ja tikkuilmapallon, mut Ella otti sit heliumit siitä, niin se ei oo tallessa enään. Olin jostai puol yhest puol kaheksaan sielä torilla, ja niin oli mukavaa, paitsi loppu oli aika ikävää, Ella raukka pärjäile! :(

Huomenna taas kouluun, mä odotan kyllä yli kovaa tai sitte en. Oon varmaan ensviikolla ainaki Jossun ja Jullen ja ehkä Mimmun kans, mut juu enemmän sit ensviikolla, hei vain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti