lauantai 21. toukokuuta 2011

dance until the world ends.

Sori kauheesti tästä tauosta, mutta en oo mitenkää ehtiny kirjottaa. Kuitenkin keskiviikkona oli ihan normipäivä, silloin en tehny mitään erityistä. Me saatiin tosiaan koulussa kemian kokeet ja olin aika tyytyväinen seiskaan, ku pelkäsin et saisin jonku kutosen.

Torstaina oli kanskin ihan normipäivä koulussa, paitsi päästiin jo yheltä. Olin sanonu iskälle että me päästään kahelt ja mulla oli kännykästä akku loppu, enkä tietenkää muistanu sen numeroa, mutta Eetu kiltti kyytsäs mut kotia eikä mun tarvinnu kävelllä. Myöhemmin menin Lauran kans kaupunkiin ja en tosiaa ostanu mitään, mut ei ollu tarkotuskaa. Etittiin Lauralle kenkiä ja mentiin syömään heseen.

Eilen jäin koulun jälkeen taas kässän tukiopetukseen ja olin siel varmaan jotain 40 minuuttia. Menin kotiin ja olin sielä sitte Emman ja sen kavereitten kans. Sanonpaha vaan että on siinä yks apinalauma! :D Eilisen siis niiden kans olin kotona. Tänään oon ollu koneella(yllätys:D) ja syönyt(toinen yllätys:D). En tiedä mitä aion tehdä tänään paitsi odottaa maailmanloppua, joten sitä odotellessa, palataan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti