maanantai 28. maaliskuuta 2011

you're simply a pathetic person.

Tänään oli normipäivä, sillei iha mukavaki. Eli kun nythän eletään kesäaikaa sanan ei niin miellyttävässä merkityksessä, koska pitää herätä tuntia aikasemmin. Mutta mulla ei oikee tuntunu missää se aamulla olleskaa. Jaa no eipä se mittää. No iskä sit vei mut kouluu ja ekalla tunnilla oli äikkää. Meillä oli esitys Lauran ja Sannan kans, sellane hammaslääkärijutska. No kuiteski saatiin mennä luokan ulkopuolelle harjottelee sitä, ku oltii unohettu se. No sielä me 20 minaa juteltii ja ehkä jotai pari minuuttii harjoteltii. Ja meidä esitys meni kikatteluksi, näin oli äikän ope kuvaillut wilmaan. No eipä tullu häirintää, niin mikäs siinä. Ei tuu musta näyttelijää, ei. Juu äikän tunnin jälkee oli bilsaa, ja siinä ihan perustunti, mentiin uuteen kappaleeseen ja näin. Lisäliikas oli jotai pesistä ja siel oli joku tyyppi opettamas meitä. Mä en ku muutamaan harjotukseen osallistunu, sillä olin viel kipee vähäsen. Lisäliikan jälkeen oli hissaa ja sain kokeen takasin. Oijoi tuli 9½, oon ylpee! Muuten ihan perustunti. Ekalla terveystiedon tunnilla tuli tukarit, kertomaa tukioppilastoiminnasta, et jos haluais hakee. Meidä luokast ei hirvee moni halunnu, mut mä kyllä meinaan hakea ainaki. Tokalla tunnilla oli sitte koe, joka meni sillai iha hyvin. Tulinpa kotiin ja nyt perus datiksena tässä. Tuola pihalla on oikeesti ihanan valosaa tähän aikaan. No eipä mulla muuta, palaillaa huomenis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti