keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

you will lose.

Sori en eilen kirjottanu, mutta en muistanu yhtään. Eile koulussa oli ekaks enkkuu ja sit äikkää. Ruuan jälkee saatiin matikan kokeet ja sain 8+, mikä oli ihan hyvä vaikkaki laski numerolla.
Kuviksen tunneilla en tehny mitään, ku olin saanu mun sarjikse viime viikolla valmiiks. Juteltiin vaan Sannan ja Lauran kans. Ussan tunnin jälkee menin läksykerhoo tekeen kemian kokeen, joka oli iha helppo. Saan siitä varmaan jonku kasin?
Kotona oli hyvvää ruokaa, ku oli äitin synttärit ja oli poikkeus herkkulakossa! Sain yhen palan jätskii, jes! Muuten iha peruspäivä. Niin tuol koulus oli kauheeta säätöö mulla kyytin saamiseks. Oikeesti koitin ihan kaikkii keinoja ja mikä oli lopputulos, kävellen kotiin. Että jes.
Tänään ruottin tunti oli ihan perus ja enkun tunnilla sit mä ja Sanna sekä muutama muu mentiin kässän luokkaa yhen open kans niiku opiskeltiin sielä.
Kemian tunnilla muut sai kokeet ja ne tarkisti niitä sit ekan tunnin. Toisella tunnilla oli ihan perus, ope teki yhen jännän kokeen ja sit me tehtiin keltasta juttuu :D
Kässän tunnilla mulla perus säätöö, jotenki sain sen ompelukonelangan sekottumaa ja sitä siinä sit selvitellen. No kuitenki sielä oli sellane putki, vähä niinku vessapaperi ku se loppuu nii siel on se putki. Niin sellane mut jättipitkänä, sillä jotai leikittii, puhuttiin ja katottii toisiamme, kunnon lapsia mekin ollaa. Sitte Laura ja Sanna löi mua kokoaja :(No täälä kotona en oo mitää oikeen tehny koneella vain oon ollu. Mutta voisin tähän loppuun laittaa viime kesältä, ku oon tällä vanhalla koneella :) Nää on sitte bloggerin kautta ladattuja, joten pahottelen laatua.



































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti